FANDOM

Xavius oli todella voimakas taian käyttäjä ja oli Azsharan neuvonantaja. Hän oli Korkeasyntyinen Quel'dorei, hänestä tuli myöhemmin ensimmäinen Satyr.
Xavius

Satyr Lord Xavius

Muinaisten sota Muokkaa

Xaviusta kunnioitettiin kahden asian takia: hänen erikoisten silmiensä ja poliittisten taitojensa takia. Hän oli suurin syyllinen Muinaisten sotaan. Hän oli ensimmäinen, joka sai kontaktin Sargerasilta. Hän väitti korkeasyntyisille, että Sargeras on jumala. Muut korkeasyntyiset, kuten kuningatar Azshara aloittivat demonien kutsumisen Azerothiin ja tästä alkoi Muinaisten sota. Hän sai kutsuttua muiden korkeasyntyisten kanssa jonkin verran demoneita kunnes nuori Malfurion Stormrage sai keskeytettyä sen ensimmäistä kertaa ja hän sai tapettua Xaviuksen kokonaan, neuvonantaja räjähti kappaleiksi.

Paluu Satyrinä Muokkaa

Sargeras ei ollut iloinen Xaviuksen puolesta pisti hänet ikuiseen helvetintuleen palamaan ja kitumaan. Sargeras otti myöhemmin hänet kuitenkin pois sieltä ja käytti häntä uudestaan. Sargeras antoi Xaviukselle uuden ruumiin. Ruumis oli karvainen, jossai oli vuohimaiset kaviot, sarvet ja todella terävät kynnet: Satyr. Hän antoi myös miekan nimeltä Dirk of the Beast, jolla pystyi muuttamaan muita korkeasyntyisiä satyreiksi. Nyt Sargeras oli merkannut Xaviuksen ikuisesti ja hän omisti nyt Xaviuksen.Xaviuksen palattua hänellä oli kaksi tehtävää: Muuttaa niin monta korkeasyntyistä satyreiksi kuin pystyi ja tappaa Malfurion Stormrage. Toinen tehtävä osottautui vaikeaksi kun Hän taisteli Muinaisten sodan keskellä Malfurionia vastaan, ja lopulta Malfurion muutti hänet puuksi. Myöhemmin kun Sundering alkoi niin puu jäi meren pohjaan...

Painajaisten herra Muokkaa

10.000 vuotta myöhemmin Xavius oli yhä elossa, hänen sielunsa oli jotenkin selvinnyt Sunderingista. Nyt hän oli liittoutunut Vanhojen jumalten kanssa ja hän korruptoi nyt Smaragdi unta, jota vihreät lohikäärmeet johtavat. Kaikki ketkä saivat painajaisen tulivat hulluiksi. Malfurion tuli jälleen taistelemaan Xaviusta vastaan ja lopulta hän tuhosi Xaviuksen ja luultavasti nyt lopullisesti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki