FANDOM

Class Warrior.png

Warrior (Soturi) on yksi pelin parhaimmista tankeista. Warriorit sopivat myö DPS-rooleihin.

Tausta

Pelattavat rodut Alliance:

Horde:

Pelaaminen

Warriorit ovat parhaita non-stop tappajia. Kahden taistelun välissä voi laastaroida ja on jo valmis seuraavaan taisteluun. Warriorien kolme kykypuuta ovat Fury, Protection ja Arms. Arms kehittyy kahden käden aseisiin, Fury enrage buffeihin ja yhdenkäden aseisiin, ja Protection yhdenkäden aseisiin ja tankkaamiseen. Warriorien suosittu aloitusisku on Charge, koska se antaa hieman Ragea ja tainnuttaa vihollisen hetkeksi. Warriorit käyttävät platea ja ovat melee class. He luottavat paljolti Armoriinsa, mistä ei ole apua taikojia vastaan.

Kyvyt

Lista tärkeimmistä kyvyistä:

Tärkeimmät kyvyt

  • Taunt - Pakottaa kohteen hyökkäämään warrioria vastaan. Käytetään tankkaamisessa.
  • Battle shout - Lisää warriorin ja lähimmäisten kumppanien hyökkäysvoimaa.
  • Execute - Tekee suuren määrän vahinkoa ja muuntaa jokaisen ylimääräisen raivopisteen vahingoksi. Käytettävissä vain kohteita vastaan, joilla on alle 20% elämää. Tämä yleensä tappaa viholisen, etenkin jos on kerännyt paljon ragea sitä varten.
  • Charge - Ryntää kohdettaan kohti ja tuottaa warriorille ragea, tainnuttaen vihollisen hetkeksi.

Aseet ja suojat

Wandit ovat ainoita aseita joita soturit eivät voi käyttää, mutta esim. sauvoista (staff) soturi ei saa mitään hyödyllisiä bonuksia. Tasolla 40 soturit voivat opetella levyhaarniskan (plate) käytön.

Kuuluisia Sotureita

Hahmonavigaatio
Hahmoluokat Class DeathKnight.png  Class Druid.png  Class Hunter.png  Class Mage.png  Class Paladin.png  Class Priest.png  Class Rogue.png  Class Shaman.png  Class Warlock.png  Class Warrior.png 
Rodut Human Male.gif  Dwarf Male.gif  NightElf Male.gif  Gnome Male.gif  Draenei Male.gif  Orc Male.gif  Undead Male.gif  Tauren Male.gif  Troll Male.gif  BloodElf Male.gif 

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki