FANDOM

Tirisfal Glades on nykyisin epäkuolleiden hallusas oleva entinen ihmisten Lordareonin kuningaskunnan osa. Plaguen leviämisen aikaan se autioitui elävistä, ja nyt siellä on vain epäkuolleita.

Merkittäviä PaikkojaMuokkaa

  • Undercity, entinen Lordareonin pääkaupunki, nykyinen Forsakenin kalmankaupunki.
  • Scarlet Monastery, Sacrlet Crusaden pesäpaikka.
      • Scarlet Monastery: Graveyard. Paikan hautausmaa. Pomo: Epäkuollut velho. Tunnetaan pelin huonoinpana dropipaikkana. Headless Horseman ilmestyy tänne Halloweenin aikaan.
      • Scarlet monastery: Library. Kirjasto. Paikan Pomo: Acranist Doan. Häneltä droppaa pelin pienin epikki. Täältä saa Scarlet Keyn.
      • Scarlet Monastery: Armory. Varasto. Paikan Pomo: Herod. Tänne päästäkseen tarvitaan Scarlet Key.
      • Scarlet Monastery: Cathedral. Katedraali. Paikan Pomo: High inquisitor Sally Whitemane ja Mograine. Hyvät Dropit. Oikeassa takahuoneessa on salaovi, joka aukeaa soihtua kääntämällä. Jos tulet sisään Corrupted Ashbringerin kanssa, se laukaisee eventin, jossa Mograine ja Fairbanks kertovat Ashbringerin taonnasta.

Wiki wide
Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa WoWwikiä laajentamalla artikkelia ja poistamalla sitten tämän mallineen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki