FANDOM

Eläessään, Teron Gorefiend oli Gul'danin avustaja. Kuollessaan, hänestä tuli ensimmäinen Death knight.
Teron Gorefiend.jpg

Yleistä Muokkaa

Sukupuoli Mies
Laji Örkki sielu, ihmisen ruumis
Puolue Illidari, Draenorin Lauma, Varjoneuvosto(ennen)
Asema Draenorin Death knightien johtaja
Sijainti Altar of Shadows, Black Temple
Tila Tapettava

Historia Muokkaa

Teron Gorefiend oli Varjoneuvoston jäsen, neuvoston joka oikeasti johti Laumaa. Hänet tapettiin kun Orgrim Doomhammer otti vallan. Gul'dan lupasi Doomhammerille että hän tekisi tälle sotureita jotka taistelisivat Lauman puolesta ja jotka olisivat vastaus ihmisten magialle. Gul'dan otti kuolleitten Stormwindin ritareiden ruumiita ja manasi niihin kuolleitten Varjoneuvoston jäsenten sielut. Teron Gorefiend oli palannut.

Teron Gorefiend ja muut Death knightit palvelivat Doomhammeria, jopa sen jälkeen kun Gul'dan oli pettänyt Lauman. Kun Doomhammer jäi Liittouman vangiksi, Teron ja muut ritarit matkasivat Pimeän Portin läpi takaisin Draenoriin. Teron Gorefiend pysyi Draenorissa kunnes Ner'zhul, Gul'danin entinen mestari yhdisti klaanit ja rupesi Draenorin Lauman sotapäälliköksi. Hän keksi aukaista uusia portteja uusiin maailmoihin, mutta hän tarvitsi muutaman artifactin. Hän lähetti Teronin hakemaan ne. Teron sai, Deathwingin avustuksella, hankittua artifactit ja toi ne Ner'zhulille. Kun Ner'zhul oli saanut loitsun valmiiksi, kaikki osoittautui huijaukseksi. Ner'zhul pakeni ja Draenor alkoi tuhoutua. Teron Gorefiend kuoli itse taistelussa Turalyonia vastaan, mutta hänen sielunsa selvisi. Hänen sielunsa kuitenkin joutui ansaan ja nyt hän etsii pakokeinoa.

WoW Muokkaa

Burning Crusade lisäosassa, Altar of Shadowsilta löytyy örkkisielun joka paljastuu Teron Gorefiendiksi. Pelaaja auttaa hänet vahingossa pakoon. Myöhemmin Teronin voi löytää Black Templestä Illidanin puolelta.
Teron Gorefiend wow.jpg

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki