FANDOM

Taureenit ovat luonnonläheisiä olentoja. Taureenien pääkaupunki on Thunder Bluff, joka sijaitsee Mulgoren pöytävuorilla. Heidän johtajansa on Cairne Bloodhoof,joka onThrallin luotettu ystävä.

Tauren Male

Luonne Muokkaa

Taurenit ovat hyväntahtoisia, jotka arvostavat luontoa. He ovat heimoissa elävää metsästäjäkansaa ja elävät yleensä luonnon antimilla ottaen luonnosta vain sen mitä tarvitsevat. He karttavat riistotaloutta. Yleensä taurenit ovat rauhallisia, mutta tarpeen tullen he ovat raivoisia sotureita ja tehokkaita taistelijoita, joita ei parane aliarvioida.

Ulkonäkö Muokkaa

Miespuoliset taureenit ovat reilusti yli kahden metrin pituisia, naiset taas huomattavasti pienempiä. He muistuttavat ulkonäöltään kreikkalaisen mytologian minotaureja, joskin heillä on tavallisten jalkojen sijaan tanakat sorkat sekä lisäksi tupsupäinen, kapea häntä. Kummassakin kädessä on kolme sormea. Heidän vaatetuksensa ja arkkitehtuurinsa on hyvin intiaanihenkistä. Turkin väri vaihtelee valkeasta laikullisen kautta pikimustan, ja sarvien koossa näkee vaihtelua.

Hahmoluokat Muokkaa

Seuraavia hahmoluokkia voit pelata Taureenina:

Racialit Muokkaa

Hahmonavigaatio
Hahmoluokat Class DeathKnight  Class Druid  Class Hunter  Class Mage  Class Paladin  Class Priest  Class Rogue  Class Shaman  Class Warlock  Class Warrior 
Rodut Human Male  Dwarf Male  NightElf Male  Gnome Male  Draenei Male  Orc Male  Undead Male  Tauren Male  Troll Male  BloodElf Male 

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki