FANDOM

Taureenit ovat luonnonläheisiä olentoja. Taureenien pääkaupunki on Thunder Bluff, joka sijaitsee Mulgoren pöytävuorilla. Heidän johtajansa on Cairne Bloodhoof,joka onThrallin luotettu ystävä.

Tauren Male.gif

Luonne Muokkaa

Taurenit ovat hyväntahtoisia, jotka arvostavat luontoa. He ovat heimoissa elävää metsästäjäkansaa ja elävät yleensä luonnon antimilla ottaen luonnosta vain sen mitä tarvitsevat. He karttavat riistotaloutta. Yleensä taurenit ovat rauhallisia, mutta tarpeen tullen he ovat raivoisia sotureita ja tehokkaita taistelijoita, joita ei parane aliarvioida.

Ulkonäkö Muokkaa

Miespuoliset taureenit ovat reilusti yli kahden metrin pituisia, naiset taas huomattavasti pienempiä. He muistuttavat ulkonäöltään kreikkalaisen mytologian minotaureja, joskin heillä on tavallisten jalkojen sijaan tanakat sorkat sekä lisäksi tupsupäinen, kapea häntä. Kummassakin kädessä on kolme sormea. Heidän vaatetuksensa ja arkkitehtuurinsa on hyvin intiaanihenkistä. Turkin väri vaihtelee valkeasta laikullisen kautta pikimustan, ja sarvien koossa näkee vaihtelua.

Hahmoluokat Muokkaa

Seuraavia hahmoluokkia voit pelata Taureenina:

Racialit Muokkaa

Hahmonavigaatio
Hahmoluokat Class DeathKnight.png  Class Druid.png  Class Hunter.png  Class Mage.png  Class Paladin.png  Class Priest.png  Class Rogue.png  Class Shaman.png  Class Warlock.png  Class Warrior.png 
Rodut Human Male.gif  Dwarf Male.gif  NightElf Male.gif  Gnome Male.gif  Draenei Male.gif  Orc Male.gif  Undead Male.gif  Tauren Male.gif  Troll Male.gif  BloodElf Male.gif 

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki