Wikia

WoWWiki Suomi

Pantheon

Keskustelu0
368sivua
tässä wikissä

Pantheon on Titaanien suurneuvosto, he ovat ryhmä Titaaneja jotka muodostivat maailman ja tarkkailevat universumia. He ovat titaani rodun johtajia, jotka valtuuttivat Lohikäärme Aspectit.

Aman'thul, High Father of the Pantheon

Lahjoitti osan kosmisesta voimastaan suurelle Pronssi Lohikäärmeelle Nozdormulle, jotta hän voisi vartioida aikaa ja valvoa ikuisesti kieppuvia kohtalon teitä.

Eonar, Patron of all Life

Antoi osan voimastaan Punaiselle Lohikäärmeelle Alexstraszalle, jotta hän voisi suojella kaikkia maailman eläviä. Hän myös siunasi Alexstraszan nuoremman sisaren, norjan Vihreän Lohikäärmeen Yseran, osuudella luontoon vaikuttamisesta, jotta hän voisi varjella luontoa.

Norgannon, Lore Keeper and Master Magician

Luovutti osan suuresta voimastaan Siniselle Lohikäärmeelle Malygokselle, jotta hänestä tulisi taikuuden ja piilotettujen salaisuuksien vartija.

Golganneth, the Thunderer

Aman'thulin ja Eonarin poika. Taivaan ja merien luoja. Meri jättiläisten isä.

Khaz'goroth, Shaper and Forger of the World

Lahjoitti osan laajasta voimastaan mahtavalle mustalle lohikäärmeelle Neltharionille, ja antoi hänelle voiman hallita maata ja kaikkia maailman syviä kolkkia.

Sargeras

Titaanien suurin taistelija, heidän maailmojensa puolustaja, joka jätti asemansa ja hänestä tuli heidän suurin petturinsa, Palavan Legioonan ylivertainen komentaja.

Aggramar

Sargeraksen seuraaja, Sargeraksen lankeamisen ja Palavaan Legioonan liittymisen jälkeen.

Ympäri Wikian verkkoa

Satunnainen wiki