FANDOM

Orgrimmarin Örkit ovat Lauman sisäinen joukko, pelattavan örkin kansa. He asuvat Durotarin maassa, Kalimdorissa.

Historia Muokkaa

Suuri Kataklysmi hajoitti enemmän kuin pelkästään maailman. Sotapäällikkö Thrall, luultavasti kaikkein mahtavin elävä šamaani, on jättänyt kansansa jotta voisi pysäyttää Kataklysmin lähteeltään. Poissaolossaan, Lauman mestari Garrosh Kiirashuudosta on tullut Lauman uusi Sotapäällikkö. Suosittu örkkien keskuudessa voitoistaan Kalmakuningasta vastaan, Garroshin holtiton johtajuus on alkanut aiheuttamaan erimielisyyksiä muiden Lauman johtajien kanssa. Durotarin luonnonvarat ovat melkein loppu ja Garrosh etsii muualta mitä vain kansansa selviytymiseksi huolimatta kenestäkään joka seisoo tiellään. Laumassa on alkanut uusi vaarallinen aika ja kaikki riippuu kaltaistesi rohkeiden örkkien ylläpitämään uuden sotapäällikön tahtoa ja vakuuttamaan kansasi hallintoa.
- Örkkien introvideon esittelypuhe käännetty suomeksi

Kauan sitten, Palava Legioona turmeli jalon örkkikansan ja muutti sen armottomaksi, tuhoavaksi Laumaksi. Houkutettuaan Azerothin maailmaan, örkkit usutettiin sotimaan ihmisten Myrskytuulen ja Lordaeronin valtakuntia vastaan joista tuli Ensimmäinen ja Toinen Sota. Vaikka Lauma melkein onnistui hävittämään ihmiskunnan kokonaan, se söi itseeään sisältäpäin ja hajosi. Hävinneet örkit viettivät monta vuotta vankiloissa, toimettomina vailla mahdollisuutta sotia ja valloittaa. Monen vuoden jälkeen, visionäärinen nuori sotapäällikkö nousi ja johti kansansa pimeimpänä hetkenään. Hänen nimensä oli Thrall ja hänen johtajuudensa alla, örkit vapauttivat itsensä demonisesta turmelusta ja omaksuivat šamanistisen perintönsä. Oudon profeetan kehottamana, Thrall johti kansansa Kalimdoriin. Siellä Thrall ja Lauma kohtasivat vanhan alistajansa, Palavan Legioonan. Ihmisten ja Yöhaltijoiden avulla, örkit voittivat Legioonan ja lähtivät etsimään omaa tietäänsä adoptiomaailmastaan. Örkit ottivat Durotarin ankarat erämaat Kalimdorin valtakunnakseen. Nyt tukikohtanaan Orgrimmarin kaupunki, örkit odottavat uutta kiiltävää tulevaisuutta kansalleen. Vaikka he eivät ole enään valloituksen halun ajamia, he ovat valmiita tuhoamaan kaiken jotka haastavat heidän täysvaltaisuuttaan. Se on tehtäväsi tuhota kaikki Durotarin viholliset, näkyvät sekä näkymättömät, sillä pahamaisen Palavan Legioonan vakoojat yhä liikkuvat pitkin maata.

Hahmonavigaatio
Hahmoluokat Class DeathKnight  Class Druid  Class Hunter  Class Mage  Class Paladin  Class Priest  Class Rogue  Class Shaman  Class Warlock  Class Warrior 
Rodut Human Male  Dwarf Male  NightElf Male  Gnome Male  Draenei Male  Orc Male  Undead Male  Tauren Male  Troll Male  BloodElf Male 

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki