FANDOM

Neptulon aallonmetsästäjä on todella voimakas ja myös pahantahtoisin Elementaali herroista. Hän hallitsee vettä ja kaikkea nestemäistä.

200px-91-Neptulon.png

Neptulon

Yleistä Muokkaa

Sukupuoli Mies
Laji Vesielementti
Puolue Vanhat Jumalat, Elementaaliherrat
Asema Vesiherra
Sijainti Abyssal Maw
Tila Aktiivinen
Asettelu Kaaottinen Paha

Elementaali herra Muokkaa

Vanhojen jumalten armeijoita johtivat voimakkaat Elementaali herrat: Therazane, Ragnaros, Al'akir ja Neptulon. Heidän kaoottiset joukkonsa pitivät Azerothin kaaoksessa. Kun Titaanit saapuivat he yhdistivät joukkonsa ja yrittivät ajaa Titaanit pois. Titaanit aloittivat sodan elementaaleja ja heidän pimeitä mestareitaan vastaan. Vaikka elementaalit ovat todella voimakkaita he eivät pystyneet päihittämään Titaaneita ja yksi kerrallaan he kaatuivat.

Titaanien Pantheon tuhosi Vanhojen jumalten linnakkeet ja kahlitsivat neljä pahaa jumalaa maan alle. Ilman vanhojen jumalten voimia elementaalit eivät pysyneet Azerothissa ja Titaanit siirsivät ne Elementaalien tasolle. Kun elementaalit olivat poissa maailman palasi harmonia ja Titaanit aloittivat maailman muokkaamisen.

Wiki wide.png
Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa WoWwikiä laajentamalla artikkelia ja poistamalla sitten tämän mallineen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki