FANDOM

Näkymättömyys eli invisiility muuttaa käyttäjänsä näkymttömäksi (HUOM! Stealth ja Näkymättömyys ovat eri asioita.) Suurin osa kyvyistä, teoista ja loitsuista rikkoo näkymättömyyden, mutta jotkin eivät. Esimerkkinä vaikkapa herbalistien Lifeblood.
Näkymättömyyden voi saada esim. insinöörien tekemllä laitteella, taikajuomalla ja maagien invisibility-taialla. Näkymätömät kohteet eivät näe muita, paitsi toisia näkymättömiä. Kun pelaaja muuttuu näkymättömäksi, hän siirtyy erilaisen maailmaan. Esineet ja maasto ovat samoja, mutta NPC:itä ja muita pelaajia ei voi nähdä, ja näkökenttä muuttuu aaltiolevaksi. Tila muistuttaa huomattavasti haamuna olemista.
Näkymätöntä pelaajaa ei voi nähdä kuten stealthissa olevaa, mutta siihenkin on keinonsa. MM. Taikajuomat, Hunterien Flare-kyky paljastaa "Kaikki piilotetut ja näkymättömät asiat 20 jaardin säteeltä". Myös Warlockien Detect Invisibility-kyky paljastaa kaikki näkymättömät kohteet. Jos pelaajalla on käytössään jokin näistä buffeista, hän näkee kaikki näkymättömät kohteet ikään kuin Stealthissa välimatkasta riippumatta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki