FANDOM

Malfurionarchive.jpg

Malfurion Stormrage on Warcarft-maailman voimaikkain kuolevainen ja Illidan Stormragen kaksoiveli. Hän on myös ensimmäinen Druid ja Tyrande Whisperwindin rakastettu Malfurion oppi druidismin salat puolijumala Cenariukselta,jonka oppilas hän oli. Muinasen sodan jälkeen hänestä tuli yöhaltioiden viisas ja voimallinen arkkidruidi. Malfurion vietti muiden Druidien tavoin tuhanisia vuosia unessa Emerald Dream unimaailmassa. Tyrande herätti hänet kolmannen sodan alussa vastustamaan Bruning Legioniaa. Sodan jälkeen Malfurion Stormrage vaipui takaisin uneen palauttaakseen voimansa, mutta on jäänyt sen vangiksi. Luultavasti vanhojen jumalten aiheuttama korruptio on muuttanut unimaailmaa eivätkä edes sitä hallitsevat vihreät lohikäärmeet voi auttaa. World of Warcraftin sisältämien tehtävien perusteella Malfurion Stormrage taistelee unimaailmassa Cenarius hengen kanssa sen korrupiton salaperäistä aiheuttajaa vastaan. Hän ilmestyy pelaajille Sunksen-Temple -instansissa ja antaa tehtävän, jossa pitää tuhota langennut vihreälohikäärme Eranikus. Cataclysm-laajennuksen myötä Malfurion Stormrage kuitenkin palaa Azerothiin, sillä hänen on kerrottu johtavan laajennuksessa Cenariuksen armejaa Hyjal vuorella taistelussa tulilordi Rangnarosta vastaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki