FANDOM

Maagit ovat WoW:in parhaita vahingontuottajia ja joukonohjaajia. Maagien taistelutaktiikka perustuu siihen, että vihollinen tapetaan ennen kuin tämä pääsee tekemään vahinkoa.

Class Mage.png

Pelattavat Rodut

Pelaaminen

Maagi voi muuttaa vihollisen lampaaksi/kilpikonnaksi/siaksi/pingviiniksi ja tehdä itselleen ja muille pelaajille ruokaa ja juomaa, joten se on hyvin tärkeä instoissa. Eläimeksi muuttamista voi myös käyttää PvP:ssä. Eläimeksi muuttaminen (eli Polymorphaaminen) tosin parantaa kohteen hyvin nopeasti täysiin voimiin.

  • Arcane(Salaiset/Mystiset voimat) Paras vauhdikkaassa suorassa vahingossa, kaksintaisteluissa ja erikoiskyvyissä.
  • Fire(Tuli) Paras suorassa vahingossa, DoTeissa ja aluevahingossa.
  • Frost(Jää) Paras selviytymisessä ja tilanteiden kontrolloimisessa.

Tärkeimmät kyvyt

  • Arcane missiles - Ampuu lyhyen ajan kuluessa muutamia taikaohjuksia kohteeseen, jotka saattavat tehdä yhteensä jopa 21,000 vahinkopistettä. Tämä on arcanemaagin parhaita iskuja.
  • Arcane Barrage - Arcane Barrage on spelli minkä mage saa arcanepuun ensimmäisenä talent pointtina ja on instant cast
  • Polymorph, Taso 8 - Voi muuttaa vihollisen väliaikaisesti lampaaksi. Tehtävistä/glypheistä/kirjoista voi oppia kuinka vihollinen muutetaan esim. pingviiniksi tai possuksi. Lampaana ei pysty hyökkäämään, mutta kohde saa Healthia todella nopeasti takaisin.
  • Conjure Water, Taso 4 - Tekee vettä itsensä ja muiden pelaajien käytettäväksi.
  • Conjure Food, Taso 6 - Toimii samoin kuin Conjure Water, mutta tekee ruokaa.
  • Frost nova - Jäädyttää kaikki viholliset läheltään, antaen maagille tilaisuuden siirtyä kauemmaksi. Jäämaagit tappavat jäädytetyt viholliset erittäin nopeasti.
  • Blink - Maagi siirtää itsensä 20 jaardin päähän, samalla murtaen kaikki häntä kahlitsevat taiat. Jos käytetään pudottaessa, Blink pysäyttää käyttäjän ilmaan. Tosin maagin putoamisnopeus alkaa kiihtyä heti sen jälkeen.
  • Pyroblast Pyroblast on hyödyllinen taika, jota käytetään eniten tulispekissä. Pyroblastilla on pitkä (3.5 sekuntia) latausaika, joten se ei sovellu keskelle taistelua käytettäväksi. Pidemmällä Fire specissä on talentteja, joilla on mahdollisuus laskea seuraavan Pyroblastin latausaika nollaan.

Talentit:

  • Frost frost talent puu opettaa ja edistää frost specin taitoja. frost talent puun ensimmäinen loitsu opettaa maagin käyttämään vesi elementaalia.
  • fire fire talent puu on paras dotissa ja edistää fire specin taitoja,(esim) se voi saada scorchin manan kulutuksen nollaan ja muutta scorchia niin että sitä voi käyttää liikkuessa.
  • arcane arcane maagi käyttää hyväkseen aikaa ja avaruutta. arcane maagin talent puu edistää arcane specin taitoja.

Aseet ja suojat

Maagit voivat käyttää vain cloth (vaate) armoreita. Asetaidot ovat Kepit , Sauvat, Tikarit ja Yhden käden miekat

Hahmonavigaatio
Hahmoluokat Class DeathKnight.png  Class Druid.png  Class Hunter.png  Class Mage.png  Class Paladin.png  Class Priest.png  Class Rogue.png  Class Shaman.png  Class Warlock.png  Class Warrior.png 
Rodut Human Male.gif  Dwarf Male.gif  NightElf Male.gif  Gnome Male.gif  Draenei Male.gif  Orc Male.gif  Undead Male.gif  Tauren Male.gif  Troll Male.gif  BloodElf Male.gif 

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki