FANDOM

Kargath Bladefist on Fel Horden sotapäällikkö ja yksi Illidanin suurimmista alamaisista. Hän sai lempinimensä leikattuaan oman kätensä irti ja laitettuaan sen tilalle tappavat terät.
Kargath Bladefist.jpg

Historia Muokkaa

Kargath ei osallistunut kumpaankaan ihmisten ja örkkien sotaan vaan pysyi Draenorissa. Kun Liittouma hyökkäsi Helvetintulen linnakkeeseen niin suurin osa Kargathin miehistä tapettiin ja hän ymmärsi että Ner'zhul oli jättänyt hänet kuolemaan. Hän pakeni viimeisten miestensä kanssa Nagrandiin ja pyysi apua Mag'hareilta mutta he kieltäytyivät. Raivoissaan Kargath haukkui heitä pelkureiksi ja sanoi valloittavansa maat takaisin yksin. Jonkin aikaa myöhemmin Magtheridon saapui Outlandiin, juotti örkeille vertaan(tehden heistä voimakkaita) ja valloitti Outlandin itselleen. Kargath palveli Magtheridonia kunnes Illidan Stormrage saapui, kukisti Magtheridonin, telkesi tämän Helvetintulen linnakkeeseen ja valloitti Outlandin itsellen. Illidan ylensi Kargathin Fel Horden sotapäälliköksi.

WoWissa Muokkaa

World of warcraftissa Kargath johtaa Fel Hordea Helvetintulen linnakkeesta ja on yhden sen siivekkeen loppuvastus.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki