FANDOM

Dual Wield on kyky, jonka avulla hahmo voi käyttää kahta yhden käden asetta samanaikaisesti. Dual Wield on roguella heti alussa, warrior saa sen tasolla 20, death knightitkin saavat sen automaattisesti, hunterit tasolla 20 ja enchanchement shamanit talentien kautta. warrioreilla on myös kyky käyttää kahta two-handed (kahden käden) asetta 60 levelisenä edellyttää että talent puusta fury on täynnä.

Tehot ja rajoitukset Muokkaa

Main Handissa oleva ase saa 100% aseen tehosta, kun taas offhandissa oleva ase saa 50% aseen tehosta. Aseet tekevät siis 1,5x enemmän damagea kuin yksi ase. MM. Rogue nostaa talentilla Dual Wield Specialization off-handin tehoa 50%, joten roguen offhand tekee 75% damagea.

Jos käytät Dual Wieldiä sinun missausmahdollisuutesi, eli mahdollisuutesi olla osumatta viholliseen kasvaa 19% ja tähän lisätään joka classilla oleva 5% missausmahdollisuus tulee yhteensä 24% mahdollisuus olla osumatta viholliseen.

huonot puolet Muokkaa

Niitä on juuri ne että 50% on Off hand aseella miss mahdolliseen. Ja jotai muita höpinöitä mut pelaajien ei tarvii tietää läheskään kaikkea. Edes arthasin syntymää death knightiksi ja siitä jokski lich kingiksi. neon wowi höpinöitä mut tärkeitä...

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki