FANDOM

Demonin Sielu on voimakas artifact jossa on kaikkien Lohikäärme Aspectien voimat.
Demonsoul

Historia Muokkaa

Muinainen sotaMuokkaa

Jonkin verran ennen Muinaisen sodan alkua, Neltharion Maanvartija(Deathwing) loi Lohikäärmeen Sielun aseeksi Palavaa Legioonaa vastaan. Oikeasti Neltharion oli tullut hulluksi Vanhojen jumalien kuiskailuista ja aikoi käyttää Sielua aseena muita Aspecteja vastaan. Muut Aspectit antoivat voimansa Sieluun jotta Legioona voitaisiin kukistaa. Taistelussa Sielu tuhosi satoja vihollisia sekunneissa. Neltharion käytti Sielun voimia muita Aspecteja vastaan ja nämä joutuivat pakenemaan. Voima oli Neltharionille liikaa ja muuntautui Deatwingiksi ja Sielun muuttui Demonin Sieluksi. Malfurion Stormrage varasti Sielun ja vei sen Kalimdoriin. Sodan jälkeen Malfurion piilotti Sielun, jottei Deathwing löytäisi sitä ikinä.

TuhoMuokkaa

Kymmenentuhatta vuotta myöhemmin Deathwing löysi Sielun. Hän käytti Dragonmaw klaania saadakseen sen, mutta örkit ottivat sen itselleen ja käyttivät sitä vangitakseen Alexstraszan. Deathwing käytti Rhoninia saadakseen Sielun, mutta Rhonin löysi Sielun heikon osan ja tuhosi sen. Aspectit saivat voimansa takaisin ja Deathwing joutui pakenemaan.

Viimeinen käyttöMuokkaa

Sintharia, Deathwingin puoliso käytti Sielun osia luodakseen Twilight Lohikäärmelentueen, mutta Dargonax, vahvin twilight hyökkäsi äitiään vastaan ja nousi itse valtaan. Myöhemmin molemmat kuolivat ja Sielun osat vietiin Naaruille. Sielu tuhottiin lopullisesti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki