FANDOM

Defiaksen Veljeskunta on Ryhmä Murhaajia, Varkaita ja Piraatteja, jotka ovat Alliancea vastaan. He asuvat Stormwindin ympärillä, Elwynn Forestista Westfalliin asti.

Horde "loi" Defiaksen Ensimmäisessä sodassa, Stormwind Kaupunki tarvitsi pienen armeejan Mekaanikkoja, aloittaakseen Massiivisen kaupungin korjaamiseen. Korjaamisen jälkeen, työskentelijät kokoontuivat Stormwindin portille kerääkseen palkkansa. tämä tuli yllätyksenä Aatelistolle, joka uskoi Korjauksen olevan kaupungin ylpeydelle tarkoituksena, aatelistolla ei ollut taikka rahaa maksaa, tai he eivät halunneet maksaa, he Hetimiten käskivät hylätä työskentelijät kaupungista. vain työkalut kädessä ja vaatteet selässä, työskentelijät pakotettiin ulos kaupungista Elwynn Forestiin.

Järkyttyneet työntekijät kokosi Edwin VanCleef yhteen, joista tuli Maantie Ryöväreitä, jotka kokosivat maksunsa kulkevilta. merkaten itsensä Tatuoinneilla oikeaan käteen, Ryövärit sanoen, että "Kone ei juokse tasaisesti, jos osat kapinoivat" jokaiselle kulkijalle. Ryövääminen ja Varastaminen Ryhtyi nopeasti elintavaksi.

Tunnetut Jäsenet Muokkaa

Bazil Thredd - Edwinn VanCleefin Luutnantti, Stormwind Stockadesin Johtava henkilö

Captain Greenskin - Luultavasti Edwin VanCleefin joukkoja johtava kapteeni

Edwin VanCleef - Johtaja

Miner Johnson - Louhijen Johtaja

Mr. Smite - Kapteenin Perämies

Vanessa VanCleef - Edwin VanCleefin Tytär

( vain muutamia )

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki