FANDOM

Blood elf (suom. Verihaltiat) ovat haltioita, joiden pääkaupunki on Silvermoon City. Heidän tämänhetkinen johtajansa on Lor'themar Theron. Prinssi Kael'thas Sunstrider oli yhteistyössä Illidan Stormragen kanssa, mutta kääntyi Burning Legionin puolelle.

HistoriaMuokkaa

Kauan aikaa sitten, Blood Elfit olivat High Elfejä (Korkea Haltija) jotka saivat voimansa Sunwellistä (Aurinko-kaivo). Troll klaanien hyökkäykset olivat riivanneet High Elfejä jo pitkään, apua etsittiin Alliancelta. Alliance hyväksyi High Elfit joukkoonsa, koska nämä vastustivat Trolleja. Arthaksen saapuminen oli suuri yllätys High Elfeille, ja kun Alliancen avusta ei ollut hyötyä, pääsi Arthas undead-armeijoineen Silvermoon Cityyn. High Elfien vastarinta oli hyödyntön, ja Arthas tuhoaa Sunwellin.Hyökkäyksestä on vielä jäljellä Death Scar (kuollut arpi), sehalkaiseen Silvermoon Cityn kahtia, ja jatkuu Ghostlandsin eteläiseen vuoristoon. Katkeroitunut Prinssi Kael'thas Sunstrider lähtee etsimään apua Demoneilta. Kun tästä kuullaan, päättää Alliance Demoni vastaisena hyljätä High Elfit. Ilman Sunwellin Arcane - magiaa High Elfien ammoinen ylivertaisuus katoaa. Osa High Elfeistä on addiktoitunut pahasti suurin määriin Arcane-magiaa, ja näinollen ei selviä sen puuttesta. Osa kuolee, ja osasta tulee kieroutuneita hirviöitä jotka agressiivisesti hyökkäävät jokaisen vastaantulijan kimppuun. Aika kuluu, eikä prinssin voitoista tai koko prinssistä kuulu mitään. Näin ollen järkiin jäänet ottavat nimekseen Blood Elf's ( Veri haltiat). Yhä katkeroituneina Alliancea kohtaan, Blood Elfit saavat apua Forsakeneiltä, joiden johtajana toimii Sylvanas Wildrunner , Arthasin henkiin herättämä High Elf metsästäjä. Horde vastaanottaa mielellään koston himoiset BLood ELfit. Nimi juontuu sodissa kuolleisiin. Vaikka noin 90% High Elfeistä kuoli löytyy ympäri Azerothia ja Outlandia vielä pari näitä. Heidät tunnistaa yleensä siitä etteivät heidän silmänsä hohda vihreänä ja he kuuluvat allianceen.

RotuMuokkaa

Verihaltioiden rotukohtainen (Racial) kyky on Arcane Torrent, joka pysäyttää vastustajan loitsimisen kahdeksi sekunniksi, samalla palauttaen itselleen 6% manaa tai 15 energiaa/runic poweria, hahmoluokasta riippuen.

Toinen kyky on passiivinen Magic Resistance joka lisää Verihaltian vastustuskykyä kaikkiin taikaluokkiin 5 pisteellä. Kolmas kyky on Enchanting taitoon +10 taitopistettä.

Koska Kalimdorin Horde ei katso hyvällä Forsakenin tekosia, on Taurenien, Örkkien, ja Trollien aloitus maine vain neutraali. Vahvistavana syynä saattaa olla myös se, että barbaarimaiseen väkivaltaan usein turvautuvat Kalimdorin Hordet ovat vähemmän tieteen ja magian alalla, kuin Eastern Kingdomsin Forsaken ja Blood Elfit.

Pelattavat Luokat Muokkaa

Hahmonavigaatio
Hahmoluokat Class DeathKnight.png  Class Druid.png  Class Hunter.png  Class Mage.png  Class Paladin.png  Class Priest.png  Class Rogue.png  Class Shaman.png  Class Warlock.png  Class Warrior.png 
Rodut Human Male.gif  Dwarf Male.gif  NightElf Male.gif  Gnome Male.gif  Draenei Male.gif  Orc Male.gif  Undead Male.gif  Tauren Male.gif  Troll Male.gif  BloodElf Male.gif 

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki