FANDOM

Tämä on Metsästäjien petoherrapuun kolmaskymmenes ensimmäinen talentti. Se antaa lemmikille 50% kasvatuksen vahinkoon ja suojaa sen kaikilta CC efekteiltä.
Petoherrapuun 41:nen talentti antaa myös metsästäjälle oman buffin, The Beast Within. Se kasvattaa metsästäjän tekemää vahinkoa 10% ja vähentää manankulutusta 20%, kun lemmikki on Bestial Wrathin alaisena. Bestian Wrath on kiistatta petometsästäjän parhaita iskuja. Petomestareiden lemmikit voivat tehdä jopa yli 200 DPS:sää, kun taas muut pääsevät vaivoin yli sadan. Kun tätä kasvatetaan vielä 50%, vihollinen kuolee erittäin nopeasti. Bestial Wrathin kanssa kannattaa käyttää mm. Rapid Fire iskua, erilaisia Taikajuomia (Potion Of Speed) sekä onnenkaluja, jotka yhdessä ovat erittäin tuhoisia.
PvP:ssä tämä on erittäin hyödyllinen (Eritoten jos on myös metsästäjään vaikuttava Beast Within taitopiste), sillä tämä isku takaa 18 sekunnin immuuniuden kaikkia CC efektejä vastaan. Kyllä, kaikkia.

MuistiinpanojaMuokkaa

  • Bestial Wrathin kuvaus (While enraged, the beast does not feel pity or remorse or fear and it cannot be stopped unless killed) muistuttaa paljon Kyle Reesen sanomaa repliikkiä Terminator I:dessä roboton toimintatavoista. “It can’t be bargained with, it doesn’t feel pity or remorse or fear and it absolutely will not stop ever until you are dead”.
  • Tunnetaan metsästäjien I.W.I.N. nappulana, koska monet hahmoluokat luottavat vahvasti CChen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki