Wikia

WoWWiki Suomi

Arthas Menethil

Keskustelu0
369sivua
tässä wikissä

Arthas Menethil oli Lordaeronin kuninkaan ainoa poika eli kruununperijä ja paladiini. Arthasin luonne oli aina ollut kärsimätön ja ylimielinen, ja hänen peniksenhalunsa aiheutti usein hankaluuksia. Hänellä oli jossain vaiheessa romanttinen suhde Jaina Proudmooren kanssa, mutta he siirtyivät perus-anaaliin ja heidän tiensä erkanivat.

Arthas lähtee pienen sotajoukon kanssa laivoilla Northrendiin etsimään mal'ganista ja tapaa siellä Muradin Bronzebeardin, kääpiöiden kuninkaan veljen, joka harrasteli tovereidensa kanssa gäng-bängiä eikä ehtinyt puolustaa tukikohtiaan. Epäkuolleet saavatkin pian arttaksen jormasta kääpiöiden luvattua arttakselle munaa palkkioksi. Siihen välille mahtuu monenlaista voittoa ja iljettävää homoseksiä mutta pian toverusten iloinen joukkio löytää Rustmoan taikamiekan joka killuu kiven päällä käytävän päässä. Muradin jauhaa pelokkaana miekasta paskaa, ja kieltää ottamasta sitä.

Arthas kuitenkin otti miekan kivestä tottelematta Muradinia. Hänen otettuaan miekan sitä seuraa räjähdys josta linkoutunut jäätynyt kusiluikku surmaa hänet. The End.

Vai oliko sittenkään? Vielä tänäkin päivänä Arttaksen sielu lentelee Northrandissä etsimässä pahaa aavistamattomia kääpiösolttuja.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki