Wikia

WoWWiki Suomi

Alexstrasza

364sivua
tässä wikissä
Keskustelu0
Alexstrasza "Elonsitoja", on Punaisen Lohikäärmelentueen Aspect ja kaiken elämän vartija Azerothissa. Titaanit osoittivat hänet myös kaikkien lohikäärmeiden kuningattareksi.
Alexstrasza.png

Yleistä Muokkaa

Kutsumanimet Elonsitoja, Lohikäärmekuningatar
Sukupuoli Nainen
Laji Punainen Lohikäärme
Puolue Punainen Lohikäärmelentue
Asema Lohikäärmeiden kuningatar, Punaisen Lohikäärmelentueen Aspect
Sijainti Wyrmrest Temple
Tila Aktiivinen
Sukulaiset Tyranastrasz, Korialstrasz(puolisot), Caelestrasz, Vaelastrasz(lapsia)
Asettelu Neutraali hyvä

Historia Muokkaa

Aikainen historiaMuokkaa

Titaanit antoivat Alexstraszalle mahdin ja tehtävän vahtia kaikkea elämää Azerothissa. Hänet myös kruunattiin lohikäärmeiden kuningattareksi. Vaikka hän olikin vahva, hänen puolisonsa Tyranastrasz saattoi olla jopa tuhansia vuosia vanhempi.

Muinainen sotaMuokkaa

Alexstrasza oli yksi kolmesta Lohikäärme Aspectista jotka taistelivat Palavaa Legioonaa vastaan Muinaisessa sodassa. Kun Neltharion ehdotti uuden aseen Lohikäärmeen Sielun tekoa, Alexstrasza ja muut Aspectit antoivat voimansa artifactiin. Neltharion kuitenkin petti muut Aspectit, tuhosi koko Sinisen Lohikäärmelentueen ja vaihtoi nimekseen Deathwing Tuhoaja. Aspectit joutuivat piiloutumaan. Sodan päätyttyä, Alexstrasza kylvi siemenen josta kasvoi Nordrassil, Maailma puu.

Toinen sotaMuokkaa

Toisen sodan aikaan, Dragonmaw klaani käytti Demonin Sielua vangitakseen Alexstraszan ja hänen puolisonsa. Örkit pakottivat Alexstraszan synnyttämään heille ratsuksi lohikäärmeitä. Deathwing(joka oli ollut osallisena Alexstraszan vangitsemisessa) yritti tappaa Alexstraszan. Hänen onnistui tappaa Tyranastrasz, mutta Alexstrasza pääsi karkuun. Rhonin tuhosi Demonin Sielun ja Lohikäärme Aspectit saivat voimansa takaisin.

WoWMuokkaa

Wrath of the Lich KingMuokkaa

Malygos on hyökännyt kuolevaisten kimppuun ja Alexstrasza taistelee lentueineen tätä vastaan. Hänet voi löytää Wyrmrest Templestä.
Alexstrasza the Life-Binder.jpg

UlduarMuokkaa

Alexstrasza voi nähdä Yogg-Saronia vastaan taistellessa Ulduarissa. Pelaaja näkee takauman jossa Aspectit luovat Lohikäärmeen Sielun.

Vilkaise myös Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki